Friday, October 28, 2011

英国篇

哈哈
原来人在异乡感觉真的很不同的
凡事都多了一些顾忌..
Erm..还是我原本就酱多顾忌?
><

一个月多了哦
时间说快不快说慢不慢
要好好享受这里的生活看来好像不容易
我必须要学会"独立"!!!
呵呵..

我要学的东西应该还有很多吧
自己我都还当不好
真不懂生活是怎样走过来的><

但愿自己以后不要再酱斤斤计较了啦><
小事也挑 大事也挑
真烦!哈哈哈..
该挑的人不挑
不该挑的人狂挑
什么世界嘛...><

5 comments:

Soo Kok Hong said...

all the best to u=)

Kent said...

walao, u update already@@

p0piah said...

现在才发现这篇~~哈哈··真差劲··
喂··学人玩emo 是···
快点学独立吧··
我会一直陪着你的=)

Melvin Lee said...

He Kang :
It's surprising when I see your comment here , it's like never contact for so long already ..
Anyway , wish the same thing goes to you as well , all the best ^^

Kent:
Ya ^^

p0piah:
Thank you :D

Mic said...

wahahahahha!!!almost one month you updated..... erm.... now you everything ok right~? take care lah ^^